I know what I said but I lied, it looked like a laugh but I cried - oh, I wish I could push rewind

Det blev en härlig helg med avkoppling på spa med mamma för att sen komma hem till festsugna vänner som jag kunde slå klackarna i taket med på Slagt.

Idag är det tisdag och jag sitter hos pappa i Stockholm och har spenderat förmiddagen på amerikanska ambassaden där jag äntligen har fått mitt visum beviljat. Snacka om att USA inte är ett lätt land att komma in i! Nur är det gjort i alla fall och faktumet att jag är i New York om fyra veckor börjar så smått att kännas verkligt. En del av mig kommer nog inte tro på det förän jag kliver på flygplanet.

De närmaste dagarna ska jag säga hejdå till släkten här uppe innan jag åker hem till Malmö på fredag igen. Ska bli skönt att landa lite till helgen och veta att jag inte ska iväg nåt mer innan jag flyttar. Det har varit ett, om än roligt, flängande de senaste veckorna.

Nej, nu ska jag skicka lite mail och fortsätta bocka av saker på min to-do-list!


Postat av: Ewa

Så skönt att visumet är klart! Det är verkligen komplicerat att göra ansökan. Njut fina dagar i den stora staden.

2010-11-02 @ 23:05:51
Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0