Promise me we'll never leave this room, a million years from now would be too soon

Vilken lyckad kväll det blev igår! Jag mötte upp Laura vid niotiden och vi tog oss ner till the French Quarter och House of Blues för att se Toms band, Better than Ezra, spela. Jag älskar att komma in gratis både vip och backstage på en helt utsåld konsert! Jag och Laura hade det bra på vår logeplats och efter spelningen gick vi och pratade lite med bandet. De är riktigt grymma så nu spelas det Better than Ezra i mitt rum nonstop.

Från konserten tog vi oss bort till Bourbon Street och eftersom jag inte börjar jobba förän halv ett idag hann vi med lite dans på några av klubbarna. Bourbon Street är verkligen en upplevelse, det liknar ingenting jag någonsin varit med om förut. Alla klubbar och restauranger har dörrarna vidöppna och människor väller in och ut överallt då i princip inget ställe tar inträde. Det finns nåt för alla och åldersgruppen är allt mellan femton och sjuttiofem.

Jag och Laura kom hem till mig vid halv tre tiden och har nu precis vaknat och tagit varsin välbehövlig dusch. Nu blir det några timmars jobb och sen ska jag försöka hinna med att ringa in det nya året på ett minnesvärt sätt. 2011, here we come! <3


Postat av: Ewa

Hallå gumman! Du verkar ha haft ett härligt avslut på det gamla året och en lika bra start på det nya! Underbart!

2011-01-01 @ 17:36:08
Postat av: Leif Blomkvist

Låter som du haft en alldeles härligt perfekt avslut på seklets första decennium. Din beskrivning av livet efter midnatt på BS gör att även jag skulle ha "stått ut med" några timmar där tror jag.

2011-01-01 @ 23:08:23
Postat av: Benny

Ja du har en tillvaro i familjen med utmaningar och glädjeämnen. Är nog tur att du inte vet när det ena och andra ska hända.

Verkar grymt spännade med alla evenemang som sker framöver. Själv ska jag och Erik avnjuta semifinal i handbolls-VM på fredag i Malmö Arena. Heja Sverige friskt humör...!

2011-01-25 @ 15:41:54
Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0