Cause I see sparks fly everytime you smile

Nu är jag hemma i New Orleans igen. Det känns nästan lite konstigt att säga så, hemma brukar ju alltid betyda Malmö eller Stockholm. Strax efter lunch packade jag och Allison (Tom åkte redan igår till Texas för en spelning) in oss själva, barnen samt alla grejer i bilen. Vi kom fram vid tretiden och därefter följde några timmar av uppackning och tvättande. Vid strax innan sju kom June, en annan au pair, och hämtade upp mig. Vi körde hem till vår counsler Jolanta där det blev varm choklad med några av de andra tjejerna.  Tillsammans trängde vi sen in oss i Jolantas van och körde för att se City Park's Celebration in the Oaks (tänk er en nöjespark mixad med juldekorationer that have gone crazy). Även om julen nu är förbi var det himla mysigt att gå runt och lyssna på julmusik och till och med få lite vinterkänsla då jag nääästan frös i min klänning och skinnjacka.



Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0